Batiste dry shampoo

Testade det här torrshampoot för någon dag sen och det var jättebra! Det funkade verkligen, hade inte tvättat håret på några dagar för att jag inte hunnit och det fräschades upp rejält med hjälp av torrshampoot. Det kändes inte lika fettigt och äckligt längre utan det gav volym, glans och gjorde håret fräscht igen. Om man som jag ofta inte hinner tvätta håret så ofta som det behövs, när man har bråttom eller helt enkelt inte orkar, då är torrshampoo en jättebra grej som jag tycker att man ska använda mellan tvättarna. Eftersom att det sliter så mycket att tvätta håret så är det här torrshampoot ett bra alternativ. Det finns att köpa på Åhlens för typ 70 kr men mamma berättade att dom hade erbjudande på Rusta och där kostade det bara 40 kr, sjukt billigt, jag rekommenderar det starkt så det är verkligen värt pengarna. Det luktar jättegott också. Jag har den gula, Batiste Tropical som luktar lite kokos och tropiska frukter.

Har läst att många bloggare och kändisar även tycker att det här är det bästa torrshampoot som finns, och det har också vunnit massa "bäst i test"-tävlingar i tidningar och sånt. Så spring och köp det här torrshampoot, riktigt bra är det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0