I'm home!

Borta bra men hemma bäst! Har haft en underbar resa med massa bad, sol, shopping, god mat och goda drinkar och massa annat kul. Ni ska få bilder när jag orkar lägga upp! Är helt död efter 10 timmars flygresa men har sovit nu i några timmar. Haha fick en chock imorse, Merdin stod på flygplatsen och väntade på mig, hade ingen aning om det. Men riktigt rolig överraskning iaf haha, har saknat honom! Imorgon ska jag nog träffa mina saknade tjejer också, så det ska bli kul :) Nu ska jag gå och packa upp lite o så, vi hörs lite senare! Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Anonym

woho, äntligen tillbaka!

vad fin du är sötis! :)

2011-07-28 @ 07:04:44
Postat av: adelina

hejhej! Jag ser verkligen upp till dig! Du verkar vara en skit snäll tjej , & jag har följt din blogg i 1 år nu :) det går inte o lägga till dig påfb,så skulle du vilja lägga till mig ? skulle vara as snällt!

adelina mäki-mantila @fb (:

ha det bra söt!

2011-07-29 @ 12:50:25
Postat av: Anonym

bildBOMB nu tack!!!

2011-08-02 @ 22:09:36
Postat av: Anonym

uppdatera nu då....

2011-08-05 @ 17:10:22
Postat av: Anonym

oh vad du är seg! hahaha

ge oss lite bilder från thai nu då!!! :D

2011-08-07 @ 19:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0