Walking gets too boring when you learn how to fly


Gick upp ur sängen för ca 1 timma sen, lyckat.. Lyckades sova bort dagen, precis som jag skrev i inlägget igår att jag INTE skulle göra. Menmen, nu har jag iallafall vaknat till liv och åt precis "frukost". Vet inte vad som händer idag, jag vill gå på bio och se The town, har hört att den ska va så bra! Så får se om det blir så eller inte.

Synd bara att de inte finns något o göra nu efter jul o nyår, folk är så sega (jag också!), och de känns som att man bara inväntar att skolan ska börja. Men jag vill inte att det ska va så, vill göra nåt kul sista veckan på lovet nu! Frågan är bara om jag orkar ta tag i det istället för att sova bort hela dagarna..

Men vi hörs väl senare eller något, ska nog börja fixa mig nu för jag vill inte sitta hemma hela dagen! Puss
 
Här har ni en fin låt o lyssna på sålänge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0