Last night

Nu har jag vaknat och ätit frukost. Hade en riktigt trevlig kväll igår, började med att jag gick till Sandra där hon och Natha var, sen gick vi till Felicia och Cissi och var där med alla tjejerna. Sen blev jag och Elina upphämtade av Armend och Merdin, vi drog först till Max och åt sen till Quebar för lite biljard. Efter det gick vi till Cromwell och festade där, blev mycket dans osv. En lyckad kväll!

Några bilder från igår..









Idag ska jag nog bara ta det lugnt, det är söndag och jag ska försöka vända tillbaks dygnet idag och imorgon. Ska försöka lägga mig och sova typ senast 1 och vakna senast typ 10. Får se hur det kommer gå haha.. Hörs senare, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0