Dag 11 - mina syskon

Tänkte fortsätta med den här listan men så såg jag att nästa var "det här hade jag på mig idag" och eftersom jag bara ligger här i min leopardmönstrade morgonrock så hoppar jag nog över den.. Så vi hoppar direkt till dag 11 istället!

Dag 11 – Mina syskon.
Dag 12 – I min handväska.
Dag 13 – Den här veckan.
Dag 14 – Mitt utseende.
Dag 15 – Mina drömmar.
Dag 16 – Min första kyss.
Dag 17 – Mitt favoritminne.
Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
Dag 19 – Detta ångrar jag.
Dag 20 – Den här månaden.
Dag 21 – Ett annat ögonblick.
Dag 22 – Det här upprör mig.
Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
Dag 24 – Det här får mig att gråta.
Dag 25 – Mina tankar.
Dag 26 – Mina rädslor.
Dag 27 – Min favoritplats.
Dag 28 – Det här saknar jag.
Dag 29 – Mina ambitioner.
Dag 30 – Mitt beroende

Jag har bara en syster, hon heter Martina och är 12 år. Jag älskar min syster jättemycket, men som dom flesta syskon bråkar vi väldigt mycket, ofta om onödiga saker. Vi har inte heller så mycket gemensamt och har helt olika intressen, så vi har inte direkt världens bästa relation. Men hon är min lillasyster och det finns nog ingen jag bryr mig om mer än henne, trots att hon kan vara jävligt jobbig haha! Jag tror även att det kommer va bättre i framtiden tex när hon är 20 och jag är 25, då är inte åldersskillnaden så stor och viktig som den är nu, för nu lever vi ju helt olika liv typ. Kul iaf att vi nu har börjat låna kläder av varandra haha, hon håller på och växer om mig och har större skostorlek än mig. Love you lillen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0