I don't care what people say, the rush is worth the price I pay!


Jag är SÅ trött. Är så ovan att gå upp kl 7 på morgonen, det gjorde ju inte saken bättre att det var kolsvart ute när min väckarklocka ringde heller.. Har lyckats ta mig igenom hela skoldagen iallfall, men kul var det inte..

Efter skolan mötte jag upp Merdin och några av tjejerna så tog vi en fika. Satt där i några timmar, orkade inte göra något annat.. Tog bussen hem halv 6 och sen dess har jag bara legat i soffan framför tvn. Kul liv! Vill ha lov igen, sova bort hela dagarna o gå ut och ha kul på kvällarna.. Haha.

Hmja, har väl inget mer o säga. Mina dagar kommer nog va rätt tråkiga och mestadels bestå av skola och plugg ett tag framöver så då kanske det inte blir så mycket bloggande.. Fast jag är väl egentligen aldrig så duktig på o uppdatera egentligen så de blir nog ingen stor skillnad kanske. Pusshaaaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0