Think you getting something baby, you aint getting none


Igår efter skolan tog jag en sväng på stan med Zana, vi hade även lite sällskap av Nedjma och Sara. Efter det gick jag och Zana till Chicken och åt och sen mötte jag upp Nadja och Elina o satte mig o fikade med dom. Runt 6 åkte jag hem, åt igen hehe och fixade mig sen kom Merdin, Emil och Zana och hämtade upp mig och sen blev de fest hos en kompis i Kungs. Hade riktigt kul faktiskt, mycket trevligt folk och så. Tyvärr slutade kvällen lite tidigt för min del, hade kunnat festa ett bra tag till, men så går det när man måste ha skjuts hem och chauffören inte vill stanna längre hahah.. Så jag var hemma vid 1.

Nu är jag vaken, ska upp ur sängen snart o följa med min familj till Hageby centrum. Ska Orkar inte fixa mig idag så jag skiter i det haha. Hörs senare, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0