Sista minuten någon?

Igår blev de som sagt myskväll hemma, Merdin kom hit, sen såg jag på film o sådär. Idag ska jag plugga, städa mitt rum och sen gå och kolla på basket med Merdin mamma och pappa. Längesen jag gick på en Dolphins match, det var ett tag sen och det är tydligen något som heter Eurochallenge ikväll som dom är med i så de ska bli kul..

Kollade runt på internet nyss på sista minuten resor, fan va billigt de är! Funderar på att dra en vecka till Gran Canaria eller Egypten efter min födelsedag, finns en vecka med flyg tur och retur + boende för typ 3000. Sjukt billigt! Och förhoppningsvis kommer jag ha mycket pengar efter min födelsedag så då drar jag fan, antingen med Merdin eller om någon av tjejerna är på. Vore skönt med lite sol och värme..

Egypten?



Gran Canaria?



Får se hur det blir med det, men jag är så himla sugen så jag hoppas att någon annan också är på! Men pusshej sålänge


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det finns en vecka med hotell och flyg för ett tusen.

2011-01-16 @ 14:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0