Need some help

Idag: Skola, hem till Zana, stan med Zana, fika och käka med Zana och Sandra, hem.

Just nu sitter jag o funderar på vad jag ska ha på mig på min 18-årsdag nästa fredag. Ska ha middag hos mig för ca 13 pers och sen blir det utgång. Har som vanligt bett mina nära och kära om råd men de tycker inte ens att jag ska klä upp mig typ, för det är tydligen inte så vanligt när man bara går ut.. Hahah, fast egentligen, det är ändå min födelsedag, min 18-ÅRSDAG, och jag tänker inte ha jeans och ett linne liksom.. Men vad ska jag ha på mig?! Någon som har ett tips på någon snygg klänning som inte är för festlig? En snygg enkel klänning som passar att ha när man är ute på krogen o festar. Eller en kjol? Ae jag vet inte, om ni har några tips får ni gärna kommentera, för jag vet verkligen inte! Skicka gärna länkar om ni vet något speciellt, skulle uppskatta det jättemycket, har tittat runt lite på stan och olika hemsidor på internet men inte hittat något alls jag skulle kunna tänka mig.. Så please help me :)

Haha, vilka problem jag har.. Menmen, vi hörs! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0