Min 18-årsdag och helgen

Hade en underbar födelsedag! På morgonen blev jag grattad av mina föräldrar och min syster, fick massa pengar och en jättefin tröja. Sen blev det skola och efter det stan för o köpa lite småsaker, fick även en absolut vodka citron av en vän då haha, perfekt ju! Sen åkte ja hem o fixade här hemma o duschade, fixade mig och så. Alla mina bästa kom hit runt 7 och då blev de först middag sen förfest. Fick jättefina presenter av alla också, tack så mycket! ♥

Hade jättekul här tills 11 då vi drog till Puls, vissa av oss iallafall, hade skitkul med roligt folk, champagne, shots, bra musik och mycket dans! När det stängde drog jag och Merdin till Scandic och sov där. Så mysigt o sova på hotell, det var en av hans födelsdagspresenter till mig, tack baby!

Jag kunde inte ha haft en bättre 18-årsdag, hade så jävla kul och tack alla som var med och gjorde min födelsedag så bra! ♥

Igår kom delar av min släkt hit, umgicks med dom och blev firad och sen gick vi alla ut och åt på restaurang, för mig blev de oxfilé, mums! Idag kom andra delar av min släkt hit och vi har ätit middag, tårta osv. Fick pengar och lite andra småsaker av alla :)

Här kommer bilder:

Min mamma hade gjort ordning så fint med svartvitt tema som jag ville ha haha..



















































Nu orkar jag inte lägga upp mer bilder, kanske kommer mer någon annan dag! Puss


Kommentarer
Postat av: emil

dags att sola hahah :P

2011-01-23 @ 23:59:16
Postat av: Sara H

Rolig tårta! Sköna bilder:) Kuligt

2011-01-26 @ 02:13:56
URL: http://dellisaras.blogg.se/
Postat av: Anonym

nu får du ändå ta att uppdatera och skriva om ditt liv som artonåring! hehe :)

2011-01-28 @ 16:41:37
Postat av: Anonym

uppdateraaaa!!!

2011-01-29 @ 21:35:27
Postat av: Anonym

uppdatera carro!

2011-02-04 @ 16:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0