Feel the adrenaline moving under my skin, it's an addiction, such a erruption!


Vaknade för ca en halvtimme sen och sitter här helt död nu. Vad är det för fel på mig?! Har iallafall vaknat halvt till liv nu.. Igår planerade jag ju o bara sitta hemma, men det blev lite ändrade planer på kvällen då Elina frågade om jag och Merdin ville hänga med henne och Armend på bio. Och självklart va vi på! Såg "Easy a", som var sådär, helt okej men lite konstig. Men ändå mysigt med bio! Efter det fick jag och Merdin skjuts hem och sen sov han här.



Han åkte typ nyss och nu sitter jag här helt ensam hemma. Vet inte vad jag ska göra riktigt, är hungrig men de finns typ inget som ja vill ha o äta hemma.. Haha. Vet inte vad som händer idag heller, hörde att det tydligen är en röd dag och typ stängt överallt, till och med stängt hela dagen på stan? Hm..

Förresten vet jag inte om jag vill gå utanför dörren ens, det har kommit ännu mer snö.. Fyfan är så trött på snön, kan den inte bara försvinna.. Aja nu börjar jag skriva om massa oviktiga saker så vi hörs senare istället, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0