Big day tomorrow, min 18-årsdag! WOHO

Idag har jag haft fullt upp! Skola till 3, stan efter o mötte upp tjejerna snabbt, tog bussen hem, åkte till HC till Ica och Systemet, handlade allt som behövs tills imorgon och nu har jag precis tagit en dusch och kan äntligen slappna av haha.. Jag är helt slut!

Väntar på att pappa ska komma hem med pizza och sen blir de nog bara o vila här hemma. Imorgon fyller jag 18, känns helt sjukt! Ska bli jättekul iallafall! Jag kommer bli firad fredag, lördag och söndag haha, av både familj släkt o vänner så de ska bli kul :) 

Imorgon blir de först skola sen stan snabbt o köpa lite småsaker ja behöver som strumpbyxor osv och sen direkt hem o fixa här hemma, hjälpa mamma me maten och allt sånt och sen duscha, fixa mig och så! Så imorgon kommer jag vara väldigt upptagen och kanske inte har tid o uppdatera, men det kommer säkert upp massa roliga bilder här på bloggen på typ måndag eller något!

Men vi hörs någon gång, så fort ja har tid o uppdatera igen! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0