Back to reality

Igår lyckades jag somna någon gång mellan 12 och 1, vet inte hur men sjukt nöjd över det var jag för när mamma väckte mig kl 10 imorse lyckades jag ta mig upp ur sängen ca en halvtimme senare! Skönt, för nu kommer det nog inte bli lika jobbigt o gå upp imorgon.. Fast jo, det kommer det, att gå upp kl 7 är fan plågsamt! ÅNGEST..

Idag har jag varit på stan med mamma, skulle inte shoppa egentligen utan bara göra lite ärenden men lyckades få med mig ett par jeans hem också. Haha, kunde inte låta bli, dom satt så snyggt! Sen tog vi en lunch på Paus, åt en god sallad och sen fixade vi lite ärenden på banken osv.

Annars har jag bara varit hemma och haft ångest för att det är skola imorgon.. Ska snart ta en dusch och fixa lite annat, sen ska jag väl försöka lägga mig runt 11. Men kommer inte kunna somna direkt, det är en sak som är säker.. Men jag ska försöka iaf, annars kommer jag vara som en jävla zombie eller något imorgon i skolan.. Det jobbiga är att jag börjar tio över 8 imorgon också, FÖR tidigt!

Men vi hörs imorgon, ska plugga lite nu faktiskt hade jag tänkt. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0