2011, HAPPY NEW YEAR!

Det blev en lyckad kväll igår! Började med att fixa mig lite smått hos först Zana sen gick vi till Elina där alla tjejer var. Sen runt halv 8 tog vi en taxi till restaurang Eklunden (Nif Bosnas nyårsfest), åt en god middag och började dricka lite smått. Desto närmare 12 slaget vi kom desto mer började vi spåra ur hahah, de blev dans på bordet och spruta champagne överallt! GALET! Har sjukt ont i fötterna igår efter all dans. Men det var riktigt kul, när jag har alla mina bästa runt omkring mig som jag alltid har kul med kan det inte bli tråkigt. Runt halv 4-4 bestämde vi oss för o dra därifrån, hade varit där ett bra tag så då drog vi till Max och åt. Hade lite planer på efterfest efter det men ingen orkade så vid ca 5 var vi hemma (hos Merdin) och då däckade vi direkt!

Idag är jag helt slut. Min kropp är förstörd och fötterna värker, haha! Idag blir det iallafall bara att ta det lugnt. Kanske bio eller bara myskväll, får se.. Men jag har några bilder att visa men dom flesta bilderna har dom andra tjejerna.



















 Gott nytt år på er, hoppas ni hade en bra nyårsafton och att början på det nya året blev lika bra för er som det blev för mig! Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart är din kompis klänning ifrån en glittriga :)?

2011-01-03 @ 01:31:03
Postat av: Caroline

Sv: Den är från London tyvärr!

2011-01-05 @ 14:25:30
URL: http://carolinestahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0