2 days left!

Idag slutade jag kl 1, skönt! Drog till stan med Zana efteråt och bytte en klänning, gick runt och åt i MC. Sen mötte jag upp mamma och gick lite med henne, hon skulle fixa lite saker till my b-day på fredag :) Sen åkte vi hem och nu ska jag bara ta det lugnt hemma, Merdin kommer hit sen också så då ska jag va med honom.

Imorgon ska jag och mina föräldrar åka och handla inför fredag efter skolan, ska handla mat, förbi systemet och så. Sen på fredag smäller det! Då kommer alla mina bästa hit på middag sen blir det utgång! 18, WOHO :D

Ae, har inget mer o skriva.. Haha min blogg är sjukt tråkig just nu! Puss


Kommentarer
Postat av: nati

kan du inte visa vad du ska ha på dig på din födelsedag? :) kram

2011-01-19 @ 19:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0