Yesterday

Hade en helt okej kväll igår. Började med lite problem redan när jag insåg att jag inte kunde ta mig hemifrån på något sätt, haha. Men det löste sig till slut som tur var.. Spenderade kvällen på Cromwell iallafall, det blev lite dricka och lite dans men jag och Sandra var inte så taggade faktiskt, Natha va tvungen o dra hem för hon mådde inte bra så kvällen blev väl inte riktigt som jag tänkt mig, men de va helt okej ändå! När det stängde drog jag och Merdin till Max och åt haha, så jävla gott! Vid 4 var jag hemma, helt död däckade i sängen direkt.

Nu har jag pluggat lite faktiskt, gjorde klart en uppgift känns skönt haha. Så resten av dagen blir de bara o ta de lugnt, så jävla skönt haha. Har planerat o ligga i sängen hela dagen faktiskt.. Hörs kanske senare, puss!

Bilder från igår:








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0