Tisdag

Idag har jag varit i skolan, efter det mötte jag upp Merdin i stan så gick vi till Broadway, ovanligt att vi inte fikar på Coffe haha, men jag va så sugen på Broadways mackor.. Sen satt vi där ett tag, sen träffade jag Elina i stan och följde med henne och gymmade i ca en timme, sen körde jag zumba med Sandra. Tränat både gym och pass idag alltså, skit bra ju! Mitt mål är att ha en riktigt snygg kropp till sommaren, är ganska nöjd nu men vill ha en plattare mage och lite mer muskler och mer vältränade fasta ben och rumpa. Men det fixar vi, när jag gymmar kör jag nästan bara ben, rumpa, mage så vi får hoppas på att se resultat om några månader!

Nu är jag hemma och är sjukt lättad över att jag är ledig imorgon, så jävla skönt! Merdin kommer hit snart och sover här tror jag, vi ska se på film och mysa. Men vi hörs imorgon, puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0