Doing what you like is freedom, liking what you do is happiness


Kvällen igår blev riktigt misslyckad för min del haha. Slutade med att jag drog till konserten i Borgen, Halid Beslic och Tifa, men det var så jävla mycket folk att man inte ens kunde röra sig där inne. Det var inte kul haha, även om det var många man kände där osv. FÖR mycket folk och jag tyckte inte att artisterna var bra heller. Drog hem redan vid 1, ett bevis på att det inte var en speciellt lyckad kväll haha.. Men pga en viss person gick jag ändå inte o la mig förrän halv 5 inatt. Hm.. Bra när skolan börjar imorgon!

Tog lite bilder innan jag gick igår haha, orkade inte ha på mig klänning som jag alltid brukar ha på konserterna så jag körde på skinnbyxor, spetslinne och kavaj + mina nya sjukt höga och obekväma pumps, men det syns ju i och för sig ändå inte på bilderna haha..







Idag blir de plugg och bara ta de lugnt.. Hade tänkt o ta en liten shoppingrunda idag egentligen faktiskt, riktigt sugen men de blev inget med det, vaknade lite för sent. Hörs senare!


Kommentarer
Postat av: lamija

asså har du förstorat läpparna??(:

2011-02-28 @ 01:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0