Tisdag

Kom precis hem från en lägenhetsvisning, spännande planer på gång men vill inte säga för mycket än!

Idag hade vi kärlek & relationsdag i skolan, de va väl intressant och kul men lite långtråkigt o bara sitta o lyssna hela tiden. Lyssnade bla på en präst, personal från ungdomshälsan, Olle Waller (fråga Olle ni vet, sexexperten) och några andra personer. Olle var iallafall höjdpunkten av dagen, riktigt skön var han! :)




Annars har jag inte gjort så mycket mer idag, ska börja plugga lite snart tänkte jag, efter jag ätit. Börjar känna mig sjuk också, är förkyld och börjar få ont i halsen, fryser hela tiden också, inte kul! Sportlovet är ju snart..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0