Sportlov!

Så skönt med lov nu! Kommer inte behöva plugga på hela lovet heller, gjorde bla två prov idag direkt efter varandra och båda gick riktigt bra. Efter skolan mötte jag upp Sandra och Nadja så gick vi och tog en fika och senare kom även Zana och Elina. Har inte träffat tjejerna på hela veckan typ, de är ju skandal! Men har haft mycket plugg nu och så innan lovet.. Efter det kom pappa och hämtade upp mig så åkte vi till Media markt, skulle kolla efter lite saker till hemmet och så, slutade med att vi kom hem med filmer för ca 700 kr.. Bra..

Ikväll tror jag att det blir myskväll hemma, vi håller på o lagar egengjord pizza här hemma. Sen blir det väl filmmys :) Merdin kommer nog också, får se om vi är här hela kvällen eller om vi drar till någon annan på myskväll, har lite valmöjligheter haha..

Imorgon blir det iallafall fest med tjejerna tror jag, det var riktigt längesen! Och nästa vecka ska jag på kryssning torsdag-fredag, Birka paradise, då blir det party! Även lite sol och bad tror jag då dom har ett soldäck som är som ett stort solarium med fakesol som man kan bli brun av och en pool.. Kan inte bli bättre. Tror bla att det blir utgång på onsdag också, så jag kan gå till Hugo hahah, har ju aldrig varit där eftersom dom har 23 årsgräns på helgerna. Men jag ser fram emot ett roligt lov iallafall!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0