News

Jag är gladis hihi, har fått min iphone 4 och jag ÄLSKAR den. Fick den igår och kan knappt lägga ifrån mig den haha, den va lätt värd pengarna!

Igår var jag ju ledig, Merdin sov här och vi sov ut länge på morgonen, så skönt! Sen tog vi en promenad, de va så fint väder igår, så soligt och "varmt", men kolla nu.. Sen åkte vi in till stan, åt på Chicken, sen mötte jag upp Zana sen gick vi till Coffe och tog en fika med tjejerna. Mysigt! Efter det åkte jag hem och ägnade hela kvällen åt att leka med min iphone haha, laddade ner olika grejer osv :)

Idag så har jag bara varit i skolan. Jag kom hem för ca en timme sen, skoldagen slutade vid 12 för mig så jag åkte hem. De va onödigt o ens gå till skolan, lyssnade bara på en man som föreläste om Hare Krishna och sen hade vi en livräddning på idrotten.

 Deprimerande väder ute, vill inte ens sätta min fot utanför dörren förräns de slutar snöa. Jag som trodde att våren var på väg.. Menmen. Idag ska jag plugga lite, sen träna också om jag orkar. Sandra frågade om jag ville gymma med henne och Elina så det kanske jag gör, men får se.

Men vi hörs lite senare, puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0