Myslördag

Kom hem för ett tag sen, det blev en lugn kväll faktiskt, skönt! Blev först en god middag + melodifestivalen här hemma med familjen, sen kom Merdin och hämtade upp mig så åkte vi och mötte upp Zana och sen drog vi till Alija där några till var. Såg på film, Snabba cash, har sett den förut men den är bra så de gjorde inget! Sen åkte jag och Merdin hem, båda var trötta jättetrötta faktiskt så funderar på o sova snart.. Men inte riktigt än!

Skönt att det blev en lugn helg för mig, känner mig utvilad och första helgen på länge jag inte festar känns det som.. Får se om det blir likadant nästa helg.. Haha om jag känner mig själv rätt blir de nog party istället!

Men vi hörs imorgon! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0