Monday

Min helg var väldigt lugn eftersom jag var sjuk, i fredags var jag ju bara hemma och såg på film typ och i lördags var jag i Hageby Centrum och Ingelsta Shopping med pappa först, sen gick jag ut och åt på Poseidon med Merdin på kvällen och sen jobbade jag 22-03. I söndags vaknade jag upp hos Merdin och vi mötte upp min mamma och pappa på stan och åt med dom. Sen åkte jag hem och pluggade. Idag har jag varit i skolan som vanligt och har pluggat sen jag kom hem typ. Tog en paus nu. Går ju bara den här veckan i skolan sen har jag praktik i två veckor och sen lov så det blir mycket plugg den här veckan eftersom det är sista veckan i skolan på typ 5 veckor.. Men det ska bli så jävla skönt!

Tråkigt inlägg men har inte så mycket mer o säga.. Snart kommer min baby hit så blir det lite myspys hehe, behövs nu när det är så kallt och deprimerande..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0