Love is evil, spell it backwards i'll show ya


Idag har jag gjort lite allt möjligt, först åkte jag till Kungsgatan och lunchade på Mr Bombay med papi och syrran. Sen drog jag till stan och mötte upp tjejerna, vi shoppade lite, jag fick med mig två par tröjor, ett par skor, en foundation, ett puder, en ögonfransbörjare och två läppglans för o vara exakt! Sen tog vi en mysig fika. Efter det åkte jag ut till Ingelsta och hälsade på mamma och gjorde några ärenden.

Har tillbringat kvällen med Merdin, vi såg på film, En blomma i Afrikas öken som jag redan har sett men den e jättebra så de gjorde inget.. Nu ligger han och sover så sött i min säng men jag e inte trött än, kan typ inte somna förrän 3-4 på nätterna..

Imorgon har jag tänkt o hinna med massa grejer, bla sola, färga håret och kanske fixa naglarna. Ska iallfall försöka o hinna med allt, annars får jag ta det någon annan dag i veckan.. Är även sugen på o åka till Sthlm någon dag i veckan, vill åka och shoppa på Zara haha! Kanske kan ta det på torsdag eller något..

Nu ska jag försöka väcka Merdin o övertala honom att följa med mig ut på en liten promenad eller nåt, är så sjukt rastlös alltså haha.. Typiskt mig o vända på dygnet totalt på loven!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0