Säljer guldglittriga pumps från Have2have

Någon av er som är intresserade av att köpa dom här skorna? Ska buda ut dom på Tradera men tänkte kolla med er först för o vara snäll. Guldglittriga pumps från Have2have, 16 cm klack och 5,5 cm platå. Storlek 37. Köpte dom för 545 kr och säljer dom för samma pris eller högst bjudande. Oanvända, fick hem dom för några dagar sen och dom är helt slutsålda i alla storlekar på hemsidan, därför säljer jag dom inte billigare än vad jag köpte dom för eftersom jag bara kan skicka tillbaks dom men vet att dom är eftertraktade så därför är 545 kr utgångspriset och den som bjuder högst får köpa dom! Kommentera här, maila mig på [email protected] eller hör av er på 0722808911 om ni är intresserade!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför säljer du de?

2011-12-23 @ 20:13:03
Postat av: Anonym

är de fortfarande till salu?

2012-03-16 @ 21:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0