Problem med Have2have?

Måste fråga er en sak, jag beställde ett par skor från Have2have förra måndagen, borde inte dom ha kommit nu?! Alltså det har gått en vecka nu och det står att det ska ta 2-5 arbetsdagar och dom skickar skorna dagen efter dom fått ordern, alltså ska dom ha skickat skorna i tisdags för jag beställde dom i måndags kväll och då borde dom väl va här nu? Är orolig att något har blivit fel och jag inte får mina skor, för nu är skorna slutsålda, finns bara kvar i storlek 41 och jag har ju storlek 36-37.. Jag har fått orderbekräftelse och allt alltså. Har mailat Have2have också men inte fått svar. Fan jag måste ha dom alltså! Har ju betalat redan och allt också.. Så jag undrar, har någon av er haft problem när ni beställt något från Have2have.se?!

Jag vill inte visa er vilka skor det är än för jag ska nämligen ha dom vid ett väldigt speciellt tillfälle så det får ni se då, men det är typ dom snyggaste skorna jag har sett!


Kommentarer
Postat av: emelie

Jag tror att de kan bro på att det är så mycket beställningar innan jul, för ja beställde ett paket där det också va 2-5 arbetsdagar men ja fick det den sjunde dagen :P men om det inte har kommit förens den 22e så tycker jag att du ska ringa och fråga så du får ditt paket i tid! :)

2011-12-21 @ 18:02:28
Postat av: Anonym

Beställde också ett par,de skyhöga guldglittriga. Samma problem här, betalat och fått orderbekräftelse på både sms och mail. Gått 2 veckor idag och dom letar fortfarande efter vad som gått snett. Tydligen så ska dom ha tagit slut, men fattar inte varför jag fick orderbekräftelse då..

2011-12-21 @ 23:23:11
Postat av: Anonym

UPPPPPDATERA FOR THE LOVE OF GOD!!!!!!!!!!!

2011-12-22 @ 16:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0