Ombre

Ni tycker säkert att jag är jättekonstig nu, men jag har blivit helt kär i ombre hår! Ni vet den här mörka långa utväxten sen blir håret gradvis ljusare med ljusa toppar. Det är ju väldigt udda men kan se så jävla snyggt och fräscht ut på vissa. Alla kändisar kör ju på det nu också, men jag själv skulle nog inte passa i det och jag skulle nog aldrig våga färga så. Men jag tycker verkligen att det är snyggt faktiskt! Blir lite sugen.. Kolla bara på bilderna nedan:






Så vad säger ni, hot or not? Jag gillar det verkligen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är så grymt snyggt o du skulle passa sjukt bra!

2011-12-01 @ 18:39:02
Postat av: Anonym

Fult

2011-12-01 @ 18:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0