Nyårs stress

Idag har jag stressat ihjäl mig, känns som att jag har åkt runt hela Norrköping och gjort massa ärenden. Först sprang jag ner på stan och köpte hårfärg, sen hem till Merdin och så färgade Medina mitt hår, tack för hjälpen :* Efter det åkte jag ner på stan och skulle sola, men det va väntetid så sprang och köpte lösögonfransar och silvershampoo + balsam, sen solade jag. Blev sen upphämtad av Merdin och Hadis så åkte vi till Systemet och handlade dricka till imorgon. Efter det åkte vi hem till Ermina så fixade hon mina naglar, jättefina blev dom, hon är jätteduktig! Sen fick jag skjuts hem och nu vill jag bara sova så natti natti!

Tog en dålig mobilbild på naglarna nyss, det är gelé om någon undrar :)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gjorde hon ?:)

2011-12-31 @ 01:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0