Christmas time


Hello sötisar, var ett tag sen jag skrev. Nu har jag jullov, fett skönt! Har firat jul med nära och kära, jobbat, umgåtts med Merdin, umgåtts med tjejerna, varit på bio och sett New years eve, shoppat lite, fikat och så.

Har fått mycket fina julklappar - en guldig Michael Kors klocka, pengar, parfym (Diesel Loverdose och Jessica Simpson Fancy, en brun HPI of Sweden mössa med stor rävpälsboll, smycken, skinnhandskar, presentkort, skor, Sheperd fårskinnstofflor och lite annat smått och gott.

Ungefär så här ser min nya klocka ut:



 



Och exakt den här söta mössan:








Kom hem för ett tag sen, hade myskväll med tjejerna i min mormors lägenhet, vi köpte med oss massa gott och kollade på Victoria's Secret Fashion Show. Sjukt vilka tjejer alltså.. Speciellt Adriana Lima, KATT!

Imorgon har jag tänkt o dra ner på stan o shoppa lite kanske, mellandagsrea ju, kanske hittar något fint! Vi hörs imorgon. Pussss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0