Mobilblogg

Ligger i soffan nu och tittar på tv, håller på o tröttnar på livet totalt här hemma. Så tråkigt o bara ligga hemma själv sjuk alltså! Irriterande när folk gör en besviken hela jävla tiden också. Inte min dag idag..

Såg iallafall en jättebra film nyss en riktig kärleksfilm, jättesorglig var den jag grät sönder mig haha. One day hette den, det är en helt ny film som var på bio nyss men den är lite gammaldags som jag annars inte brukar gilla men den var underbar.

Nu ska jag se någon film som börjar på trean som min pappa säger är jättebra haha får väl se.. Puss på er hoppas ni har en bättre fredagskväll än jag..


Kommentarer
Postat av: Anonym

blir lika glad varje gång jag tittar in här nu och ser att du uppdaterat. WOHO. heja carro!! :D

2011-12-03 @ 13:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0