Fullt upp

Nu funkar bloggen som vanligt så det är väl dags för mig o ta tag i bloggandet igen! Hm vad har hänt sen sist.. Inget speciellt egentligen, hade praktik hela förra veckan och har även det måndag, tisdag och onsdag den här veckan. Sen är det lov, underbart! Annars har jag väl bara umgåtts med tjejerna, med Merdin, shoppat, fikat, aa inget speciellt alltså..

Igår blev det utgång med Nadja och Natha, hade riktigt kul. Förfestade på Cromwell och där blev det en hel del drinkar och shots, jag har inte festat ordentligt på flera månader så igår körde jag all in haha.. Sen drog vi vidare till Puls och festade loss, sjukt rolig kväll!

Idag har jag varit bakis och bara legat i min säng och sett på Vampire Diaries och några filmer.. Är helt död haha!

Har ganska fullt upp den här veckan så vet inte riktigt hur mycket bloggande det blir, har ju praktik från typ 10-5 varje dag, sen måste jag hinna köpa klart alla julklappar, måste hinna med att plugga lite, har skolavslutning, jobbar troligtvis på Vide på torsdag och fredag under dagen och sen på Cromwell fredag kväll, julafton på lördag och jobbar söndag kväll. Den här veckan kommer jag ha det väldigt stressigt men ser också fram emot den massor! Det är ju jullov och julafton liksom..

Har tyvärr inga bilder att visa er heller.. Men vi hörs puss på er!


Kommentarer
Postat av: sarah

HAHHA. ursäkta, jag råkade se vad du skrivit om blondiner, och att engligt fortskining attraheras killar mer av brunetter jag fick bokstavlig skratt attack. HUR FAN kan man vara så dum i huvet att man tror att forskningen har med det att göra? blondiner är snyggare thats it? Jag är brunett och du fick just en till person att skratta åt hur pinsam du är . Puss pårej gumman :)

2011-12-19 @ 00:18:12
Postat av: anna

till sarah : för det första, LÄR DIG STAVA. Låt henne skriva vafan hon vill? de är hennes blogg inte din så varför bryr du dig? Så jävla trött på tjejer som försöker trycka ner varandra. Du tycker hon är pinsam, okej? mår du bättre nu? Och jo man kan forska sådant om du inte visste ;)

2011-12-20 @ 19:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0