December

Ligger forfarande hemma och är sjuk, supertråkigt verkligen.. Så himla tråkigt att bara ligga hemma själv när man är sjuk, behöver sällskap! Merdin kom en stund men han va tvungen o gå sen, så nu ligger jag här själv och känner mig ensam haha.. Förhoppningsvis kommer väl någon hem snart.

1 december idag då, känns ju helt sjukt.. Tiden går så jävla snabbt nu för tiden! Känns som att det nyss var sommar verkligen, och ändå ganska nyligen jag fyllde 18.. Nu fyller jag liksom 19 om lite mer än en månad, helt sjukt. Nu är det inte långt kvar till jullov, jul, nyår och allt kul. December är en rolig månad! Min söta pappa har köpt en chokladkalender till mig också och jag såg fram emot o öppna första luckan för jag älskar chokladen där i men Merdin åt upp den haha, så dum.. Något som jag tycker är skönt iallafall är att det inte är så kallt än eller någon snö, hoppas det fortsätter så! Vill inte ha någon kyla eller snö alls.

Ska börja plugga lite nu, sen bara vila och försöka bli frisk haha.. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0