Helgen

Hello alla, nu va de ett tag sen men jag har varit ganska upptagen om man säger så. Hade en rolig helg iallafall, i fredags fyllde min mamma år så den kvällen firade vi henne med god middag osv, i lördags var jag på Nathas 18-årsfest, jättetrevligt med god middag igen och sen fest med massa roligt folk, hade skitkul verkligen! Tack så mycket Natha ♥

Annars har jag väl bara gått i skolan och gjort de gamla vanliga - umgåtts med tjejerna, umgåtts med Merdin, fikat osv. Ikväll ska jag nog gå och kolla på Merdins match, Sleipner - Sylvia. Annars händer de inte så mycket just nu faktiskt..

Här är lite bilder från i lördags iallafall:











Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så snygg

2011-08-29 @ 21:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0