Onsdag

Idag är jag trött, inte van vid att gå upp så tidigt på morgonen som jag gjorde idag, men det blir ju så när man börjar kl 8.. Idag hade vi vanliga lektioner, seeeegt. Slutade iallafall lite efter 3, fick sluta någon halvtimme tidigare så det var ju bra. Mötte upp min syster och hennes kompis på stan, köpte en present till min mamma som fyller år på fredag. Imorgon blir det ännu mer presentshopping men då till en vän som har födelsedagsfest på lördag! 

Orkade inte göra något efter skolan så Merdin kom och hämtade upp mig så åkte vi hem till mig, åt lite och har bara tagit de lugnt, legat i sängen och så. Jag är helt slut idag! Nu har han gått, jag tog precis ett varm bad, mys. Ska titta på några Vampire Diaries avsnitt tror jag nu och bara ta det lugnt..

En bild på mig från idag i skolan, försöker se söt ut haha..


Kommentarer
Postat av: Anonym

du lyckas ju också! ;)

riktigt snygg med...

2011-08-24 @ 18:49:26
Postat av: adelina

försöker?du är alltid söt!:)

2011-08-25 @ 08:36:49
URL: http://adelinaaao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0