I'mma keep my head up, hold it high

Efter att ha fått massa fina kommentarer och en del mail har jag bestämt mig för att fortsätta blogga. Kom på att jag har en del läsare som följt min blogg länge och tycker om den och jag tycker ju att det är kul att blogga så jag ska inte sluta pga avundsjuka anonyma kommentarer. Hoppas bara att ni läsare som bett mig fortsätta blogga kommenterar lite mer nu!

Jaha vad har hänt sen sist då.. Det har ju varit Augusifesten här i Norrköping, så jag har tittat på fyrverkerier, gått på marknaden och åkt karuseller. Tyvärr så är inte Augustifesten alls lika kul som förr när man var mindre, men ändå kul att det händer något här i Norrköping för en gångs skull.. Sen har jag gjort lite annat, i lördags blev det först en fika på Café Plaza med hela gänget, tog en cider och satt där i några timmar, mysigt! Sen senare mot kvällen blev det Cromwell för lite party. Har även träffat mina saknade tjejer Sandra och Natha som äntligen har kommit hem från Serbien och Grekland. Hm vet inte riktigt vad som hänt mer, har inte gjort så mycket speciellt. Mest fikat, umgåtts med tjejerna och Merdin osv, har även jobbat lite! Igår var jag på Merdins match med pappa, dom vann 3-0 mot Rosengård så det va kul!

Idag var första skoldagen efter sommarlovet då, började kl 13 och slutade typ 14. Onödigt som fan och att bara va i skolan igen gav mig ångest.. Men sista året nu, har iaf mycket o se fram emot! Efter skolan tog jag Zana, Sandra och Nadja en fika sen åkte jag hem.. Känns så konstigt att sommarlovet är slut!

Det var väl det jag hade att berätta just nu.. Ska nog göra om min bloggdesign ganska snart och fixa till bloggen lite, sen vill jag börja blogga bättre och mer med massa bilder och annat kul! Får hoppas att min motivation till att blogga håller i sig bara haha.. Men vi hörs, puss på er!

Några bilder jag inte visat, några är från Jönköping och lite annat:












Kommentarer
Postat av: lamija

You go girl,fortsätt med bloggen nu stört skön nu,,f*ck alla haters liksom .. mobbad som satan ju..ässch keeep it rolliiiin! pooooss:)

2011-08-22 @ 22:14:47
Postat av: Anonym

heja dig carro!

låter kul med bloggdesignen och så!

keep going girl!

2011-08-23 @ 21:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0