School

Idag har jag varit i skolan från 10-1, sen hämtade Merdin upp mig och vi drog och tog en fika i det fina vädret på Fräcka. Sen köpte vi med oss Max mat hem till mig, satte oss ute i min trädgård och åt. Jätteskönt väder ute idag ju, säkert en av dom sista varma dagarna innan hösten börjar på riktigt. Sen har vi bara myst hemma hos mig och han åkte typ nyss, nu ska jag bara ta det lugnt här hemma. Har blivit helt besatt av Vampire Diaries och kollar på det hela tiden, är snart klar med hela första säsongen haha.. Jag har sett det på tv innan men ville se igen, det är ju sjukt bra!

Imorgon kör vi som vanligt i skolan efter schemat med lektioner och allt, har fått ett helt okej schema men lite väl många håltimmar mitt på dagarna. På tisdagar tex har jag en lektion från 8 till halv 10 sen börjar nästa lektion halv 2, så onödigt och jobbigt.. Sen slutar jag runt 4 tre dagar i veckan, känns inte så kul alls. Men det fanns vissa positiva saker med schemat iallafall och det var att jag har sovmorgon torsdag och fredag då börjar jag kl 10, sen slutar jag kl 2 på måndagar och kl 1 på torsdagar!

Hm ja, det var väl det jag hade o säga, vi hörs lite senare eller imorgon. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0