Danmark nästa

Dålig uppdatering som vanligt men jag är nästan aldrig hemma längre. Sitter typ aldrig vid datorn heller, blir lite så när man har en iphone.. Mobilblogga orkar jag inte heller, haha!

Har hunnit med massor sen jag skrev sist. Har bla solat och badat massor både på Himpa och ute i skärgården vid Mon, umgåtts med Merdin och tjejerna, festat i Nyköping, fikat en hel del och massa annat! Idag träffade jag Nadja, vi satte oss och fikade, åt och tog en sväng på stan. Har inte träffat henne på jättelänge pga att vi båda varit utomlands så det va kul o träffa henne igen!

Idag fick jag frågan om jag ville följa med på en spontan roadtrip till Danmark imorgon. Och självklart är jag på, tröttnar så snabbt på Norrköping! Så imorgon drar jag till Köpenhamn tidigt på morgonen och stannar till på onsdag. Två dagar ska vi va där, en natt bara. Ska bli jättekul faktiskt!

Ska ta massa bilder så hörs vi när jag kommit hem igen! Har även bilder från Göteborg och Jönköping kvar o visa som jag får lägga upp nån dag, bättre sent än aldrig haha! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0