Forget the risk and take the fall, if it's what you want then it's worth it all!


Idag har jag haft en riktigt dålig dag. Vaknade upp jättetrött kl halv 7 imorse när alarmklockan ringde utan att ha sovit nåt alls kändes det som. Kunde inte somna igår kväll.. Har varit trött och irriterad hela dagen på grund av olika anledningar, bland annat för att jag har MASSA plugg, jag har jävligt dåligt med pengar just nu efter London och för att vädret har börjat bli sämre, det ska fan regna imorgon..

Igår förresten låg jag och solade hela dagen och sen på kvällen var jag hos Nadja, hade det jättetrevligt, vi var ju bjudna på middag hos henne i Lindö, min sötis fyllde ju som sagt 18 igår! Massa tjejer, god mat, tårta, lite "jag har aldrig", presentöppning osv, mys!

En bild från igår när jag låg och solade, så himla härligt! Vädret var så underbart, riktigt varmt..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0