Life is good

Hellooo! Sen sist jag skrev har jag hunnit med en hel del och jag har haft ett sjukt bra lov. London var underbart, 25 grader varje dag, massa shopping, solande i parker, god mat bla på Gordon Ramsay's restaurang Savoy Grill,  goda drinkar o bara njuta av livet. Var även på musikalen Legally Blonde och åkte på sightseeing busstur runt hela London i 3 timmar. Jag älskar verkligen London, en stad jag absolut skulle kunna tänka mig att bo i, det är så himla mysigt där men ändå en riktig storstad där ALLT finns! Shoppingen var grym där förresten, fanns mycket fina saker till riktigt bra priser. Jag shoppade en hel del bla massa söta sommriga toppar, skor och lite annat! Kan visa er någon gång :)

Var hemma typ kl 6 i torsdags och det blev en spontan utgång på kvällen med Zana Merdin och Esat, Dj Quality spelade på Puls, han var riktigt grym! Förkrök på en brygga vid vattnet och sen party hela natten lång! Underbart.

Dagen efter, i fredags, åkte jag in till stan för en fika ute i solen på Fräcka med tjejerna, sen på kvällen blev det grilltime med massa härligt folk i Lindö, jättemysigt!

Igår hade jag bara planerat in en runda på stan, en fika med tjejerna och sen en myskväll med Merdin. Men Merdin lyckades övertala mig att följa med på Dino Merlin konsert i Borgen, fast jag inte alls hade lust. Men vad gör man inte för sin pojkvän? Haha. Det var en helt okej konsert, tyckte inte att han var så bra faktiskt, mycket lugn och tråkig musik haha. Men det var trevligt ändå, det var många man kände där och lite dans blev det mot slutet! Efter konserten slutade vid typ halv 2-2 ville vi inte dra hem så vi drog till Cromwell och efterfestade där, Zana jobbade i garderoben och Elina i baren som vanligt så de va kul o hälsa på dom lite, vi stannade där tills stängning. Så från en myskväll till en riktig partykväll, så kan det gå, jag klagar inte haha!

Idag har jag bara legat ute i solen och solat typ hela dagen. Så himla skönt, har fått lite färg också! :) Fick sällskap av Merdin en stund och när han drog på träning passade jag på o göra sånt som jag inte hunnit sen jag kom hem från London, typ packa upp min resväska haha, städa mitt rum och lite annat nödvändigt. Det blir nog en lugn kväll för mig idag, känner att jag behöver det haha!

Imorgon fyller min fina vän Nadja 18 och då är vi bjudna hem till henne på middag och sen på torsdag blir det utgång för o fira henne, då sjunger Demarco på Puls, han är riktigt bra :) Så det ska bli kul!

Älskar livet just nu, mycket pga vädret tror jag det är faktiskt, allt blir så mycket bättre när våren och sommaren och SOLEN kommer! Nu kommer lite blandade bilder från lovet, men ni får vänta lite på bilderna från London för dom är på min pappas kamera.






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0