Torsdag

Idag har jag varit i skolan, lunchat med Merdin, gått på stan med Nadja (blev sjukt sugen på o shoppa massor men måste hålla mig åker ju till London på måndag), tränat med Sandra och varit hemma hos Felicia med alla tjejerna. Vi åt våfflor och umgicks bara, mysigt! Efter det åkte jag och pappa och köpte mat i Kungskebab, sen hem och nu ligger jag i min säng, så skönt! Börjar halv 12 imorgon, ännu skönare!

Såg att många tycker att jag borde bli ljushårig igen, kul att så många tycker som jag själv gör hehe.. SNART säger jag bara!

Nu blir det lite plugg, sen ska jag bara ta det lugnt, kolla på Glamourama på tv3 play och sen sova. Men först bjuder jag på en riktigt skön låt, efter ca 1 minut är den sjuk! Höj volymen och njut haha, pusshej sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0