Summer feelings

Hej sötisar! Idag känner jag sån lycka att de är helt sjukt, VÄDRET! Har suttit på fräckas uteservering nästa hela dagen och bara njutit av solen, har varit så himla varmt, ca 18 grader, LOVE IT!

De blev en lugn helg precis som jag planerade, har bara myst och tagit de lugnt typ. Förutom i lördags då mina föräldrar hade lite folk här hemma och jag va så klart tvungen o joina dom och ta några cider haha. Singstar med fulla thailändare haha, kan inte bli bättre! Igår blev det en fika med Merdin och Emil under dagen och sen lite senare mötte jag upp min mina föräldrar, min syster, min moster och min kusin så åkte vi till Pizza hut och åt där, mums!

Nu är jag hemma och ska snart sätta igång o plugga lite. Har väldigt mycket i skolan just nu, hade två muntliga redovisningar idag, sen har jag prov på onsdag och torsdag och en stor inlämningsuppgift som ska va klar den här veckan. Jobbigt, men snart är det påsklov och om exakt en vecka åker jag till LONDON, woho!

Jag testade på o ha orange läppstift här om dagen, vad tycker ni om det? Jag tyckte det var rätt snyggt faktiskt, kanske inte syns så bra på bilen men det här heter DARE och kommer från Make up store. Skitsnyggt när man är brun i sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0