Trädgårn & Demarco

Igår kväll blev de först o ta en drink på Trädgårn med tjejerna och sen vidare till Puls där Demarco uppträdde. Riktigt rolig utgång och vi gick ju ut för att fira att Nadja har fyllt 18 så de va jättekul o ha med henne ut för första gången! Vaknade upp imorse hos Merdin, jag var helt död verkligen men gick till skolan ändå, hade viktiga lektioner jag var tvungen o gå på. Åkte hem direkt efter skolan, vill bara sova haha.. Är SÅ trött! Inte konstigt när jag kom hem vid 4 och gick upp vid 8..

Så idag blir det en lugn kväll, kanske lite mys med film o massa gott! Ska vila lite nu men först kan jag bjuda på några bilder på mig från igår :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0