Torsdag

Igår var jag ledig, låg i sängen nästan hela dagen, men vid 5 tog jag bussen in till stan och mötte upp Sandra och Lina, sen gick vi och körde Afro power dance.

Idag har jag varit i skolan, hade rast från halv 10 till halv 2, om de inte hade varit för allt plugg jag passade på o göra under den långa rasten hade jag nog gått hem tidigare.. Men fick mycket gjort på rasten faktiskt så det va skönt. Efter skolan mötte jag upp Merdin och Esat, vi gick och åt sen mötte jag upp Sandra Elina och Nadja, va lite med dom sen gick vi hem till Elina en stund och sen tog jag bussen hem. Har pluggat nu i några timmar till ett prov jag har imorgon i kommunikation.. Ska fortsätta med det resten av kvällen också. Men imorgon är det fredag, så skönt! Ska bli en lugn skön helg så jag kan vila upp mig har jag bestämt. Har inte tagit de lugnt en enda helg på typ 4 veckor. Det har varit mycket födelsedagsfiranden, festande och massa annat hela mars typ. Så det blir nog en lugn helg för mig iallafall!

Min moster och mina kusiner från Thailand har kommit, så himla kul, träffar dom så sällan! Dom hade med sig lite presenter till mig, bla en Hermes Birkin väska, min absoluta drömväska! Den är SÅ snygg. Perfekta vanliga svarta väskan som man kan ha till allt. Dom hade även köpt ett iphonefodral som var zebramönstrat och lite annat. Så här ser väskan ut:



Visst är den fin? Men nu ska jag fortsätta plugga, kul att ni börjat kommentera lite förresten! Puss på er


Kommentarer
Postat av: Anonym

det blir roligare om du tar egna kort! försök o ta dig tiden till det så blir det bättre! ;)

2011-04-07 @ 22:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0