London tomorrow

Igår blev det att ta en kvällsfika med tjejerna på Fräcka, myspys! Sen åt vi i Kungskebab, sen gick vi hem till Sandra och kollade lite på Barca - Real. Merdin kom och hämtade mig efter ett tag så åkte vi hem till mig. Råkade somna ett antal gånger och Merdins kommentarer i sömnen är sjuka alltså haha, han är helt borta när han är på väg att somna eller på väg att vakna hahaha.. Han fick mig o skratta rejält iallafall!

Idag har jag bara suttit ute i solen och tagit de lugnt. Gick in nyss för de började blåsa massor o blev kallt.

 Ska snart börja packa för imorgon åker ju jag till LONDON! Ska bli så himla härligt, de ska vara typ 20 grader varje dag där. Ser fram emot all shopping också, love it! Vi ska bo på ett hotell som ligger på Oxford street, kan inte bli bättre ju, största shoppinggatan i London! Vårt flyg går 9.00 imorgon och jag kommer hem på torsdag kväll. Är alltså bara borta i 4 dagar, men det blir lagom! :)

Hinner nog inte blogga mer innan jag åker men kommer ha internet på hotellet så det kanske bli lite uppdatering därifrån. Annars hörs vi när jag kommer hem och då kommer jag ha massa bilder o shopping o visa er! Ni får ha det så bra så länge, PUSS!


Kommentarer
Postat av: adelina :)

ha det så trevligt! :D

2011-04-18 @ 07:59:10
URL: http://adeliinajao.webblogg.se/
Postat av: sara

& så kan du inte bjuda på en bild på dig ? ;p dålig stil!:o

2011-04-20 @ 19:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0