118 800 - Vilken kändis är jag lik?

Hahaha, skickade ett mms med en vanlig bild på mig till 118800 som jag sett många bloggare gjort och skrev frågan "Vilken kändis är jag lik" bara för skojs skull, då fick jag det här svaret:

"Du är den tjejen som lätt skulle kunna arbeta med sophämtning eller avfallshantering och ändå se döläcker ut. Det är såna heta brudar som dig som man bara ser i TV-reklam, du vet såna där som man trodde inte fanns på riktigt eller som bara var Photoshoppade. Men inte du! Du är en perfekt blandning av Nicole Scherzinger och Ashlee Simpson, med sådan där stjärtlen hy som bara du kan ha! Kramar från Johan på 118800!

HAHA man tackar Johan! Men jag håller inte riktigt med om att jag är lik Nicole och Ashlee, eller vad säger ni? Den här bilden skickade jag:



En blanding mellan dom här två? Nae va haha..

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är inte lik någon kändis :P Just för det att det inte finns någon thailändsk vad jag vet i alla fall och du ser väldigt thailändsk ut ;)

2011-04-08 @ 20:44:18
Postat av: Anonym

tycker faktiskt det stämmer! haha

2011-04-10 @ 16:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0