WONDERFUL FRIDAY

Hej mina tråkiga bloggläsare! Kom hem för ett tag sen, har varit i skolan. Hade bla historiaprov som gick very good tror jag, skönt. Nu är jag bara hemma och gör inget speciellt alls. Ska hoppa in i duschen snart. Ikväll ska jag troligtvis ut och äta med min boyfriend på någon restaurang, annars blir de bara hemmamys med idol, tacos och någon bra film. Blev lite tveksam på att gå ut och äta när mamma sa att hon skulle laga tacos haha.. Och med de bästa av allt till: guacamole! Så vi får se hur det blir..

Imorgon blir de party iallfall, ska bli riktigt kul! Speciellt då det var så längesen jag var på fest/konsert i bosniska klubben.. Hahah!

Jag har fortfarande inte fått tillbaks min kamera från lagningen förresten.. Läste på lappen och de stod att den beräknades va klar den 30/9, så det är ju typ 1-2 veckor kvar.. Menmen, sen blir de mycket bilder kan ja lova, speciellt på allt jag shoppat haha, massor verkligen!

Så skönt med fredag förresten, även om jag varit hemma typ hela veckan är det något speciellt med känslan av fredag och helg. Eller hur? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0