TORSDAG

Sitter här med världens huvudvärk som vanligt.. vafan är det för fel på mig?! Skola idag som vanligt, slutade väldigt tidigt så de blev en runda på stan med Zana, vi lunchade och kollade runt lite i affärer. Sen kom även Nadja och Sandra dit, sen gick jag och mötte upp Merdin och följde med honom när han skulle äta, sen åkte vi hem till mig. Nu har jag pluggat lite faktiskt, första gången på länge jag har behövt göra det.

Imorgon är det fredag, fyfan vad skönt! Ser fram emot lördag morgon för då ska jag äntligen få SOVA UT. Haha.. jag är SÅ trött efter den här veckan, och imorgon går jag från 8-4, kul på en fredag. Menmen..

Men nu ska jag gå och göra något annat som är roligare! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0