FRÅN "BLONDIN" TILL BRUNETT

Igår kom jag hem med 2 paket mörkbrun hårfärg. Försökte hitta en färg som liknade min naturliga hårfärg, orkar inte hålla på och färga hela tiden längre. Kommer sakna mitt blonda, men det förstör mitt hår, måste färga utväxten typ en gång i månaden. Så snart blir jag brunett igen! Kommer bli en stor förändring kan jag lova.. Hittade ingen bild på exakt den hårfärgen jag köpte, men det var en varm mörkbrun färg med liiite rött i, så att mitt hår inte går åt det gröna hållet (lätt att det blir så om man går från blond till brun), färgen hette "warm chestnut" och det var Wella's hårfärg Viva som jag köpte.

Lite liknande den här färgen tror jag att de kommer bli:

lindsay-lohan-picture-1.jpg image by Rajarkillen

Såhär stor förändring känns det som att de kommer bli, eller njae inte riktigt haha men nästan..


Kommentarer
Postat av: ...

lägg upp bilder på ditt mörka hår sen!

det skulle va kul om du la före bild och efter bild! :)

2010-09-19 @ 23:13:57
Postat av: Anonym

från raött till blont sen till brunett ;) hon passade bäst i rött helt klart:)

2010-12-02 @ 18:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0