UPDATE

Mycket har hunnit hända på den här tiden jag inte skrivit. Jag är tex numera mörkhårig, lite för mörkhårig enligt mig själv. Det är mörkmörkbrunt, nästan svart. Men det är rätt likt min naturliga hårfärg så ska låta det vara såhär.. Haha, jag fick använda 3 paket hårfärg för att få bort allt det blonda förresten, lyckat! Ni ska få se bild när jag fått tillbaks min kamera, den är ju som sagt inne på lagning.

Minns inte när jag sist skrev så kanske upprepar saker eller glömmer något, men i lördags var jag iallafall på fest i boniska klubben, gick dit med Zana, Sandra & Nadja, det var helt okej, eller jag hade kul iallafall men tyvärr inte dom jag var med så vi gick därifrån ganska tidigt. Blev lite nattmat på MC istället, sen sov jag hos Zana också. Dagen efter var jag hos Zana ett tag först, sen kom Merdin, Faris och Emil och hämtade upp mig så åkte vi till Klinga där dom skulle köra gokart, så jag tittade på. Igår firade jag och Merdin 4 år så vi var ute och åt på kvällen, åt min favorit hamburgare på O'learys. Och idag har jag bara varit i skolan, ska plugga lite sen och ikväll blir de såklart att titta på Idol och bara ta det lugnt..

Förresten, såg att många undrade när jag ska ha bloppis, och det kommer som sagt så fort jag fått tillbaks min kamera från lagningen! Beräknat datum då jag ska få tillbaks den är 30 september så nångång efter det!

Men vi hörs, pusspuss!

En härlig bild på sexiga Inna som för övrigt gör sjukt bra musik:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0