TORSDAG

Sitter här tröttare än någonsin typ.. Har varit i skolan som vanligt, slutade ganska tidigt idag. Åkte hem direkt, var för trött för att ens orka göra något eller träffa någon, behövde plugga också och jag har sovit i någon timme nu, åt jättegod thaimat nyss som min mamma lagade, kyckling med thaibasilika, mums! Nu ska jag sätta igång och plugga lite.. Sen tror jag att Merdin kommer hit så de blir väl en myskväll med Idol och så.

Imorgon ska vi på någon don't drink & drive grej med skolan, men jag tror att jag hoppar över det faktiskt och bara går på min lektion som jag har på eftermiddagen. Får se hur de blir med det..

Imorgon är det iallafall fredag och det känns så jävla skönt, den här veckan har gått jättesnabbt! Imorgon ska de festas iallafall, inte bestämt var än men jag har lite olika alternativ att välja på faktiskt för en gångs skull, så får se hur de blir! Hörs senare eller imorgon, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0